6899
شهر من بهار ندارد...
باغ ندارد،بهار نارنج ندارد...
و آدم اگر اینجا دلش بگیرد؛
دردش را به کدام پنجره بگوید
که بغضش پیش هر غریبه ای شکسته نشود؟! ...
+ نوشته شده در پنجشنبه یکم اسفند ۱۳۹۲ ساعت 11:58 توسط تـــنـــهـــاتـــريـــنـــ تـــنـــهـــا
|