شهر من بهار ندارد...

باغ ندارد،بهار نارنج ندارد...

و آدم اگر اینجا دلش بگیرد؛

دردش را به کدام پنجره بگوید

که بغضش پیش هر غریبه ای شکسته نشود؟! ...